Skip to main content

Big E Handelssystem


Tråd Big E Trading. Big E Trading. Hei handelsmenn Jeg har startet en ny handelsmetode og jeg ønsket å dele den med deg. Først vil jeg si at jeg ikke fant dette systemet og all kreditt bør gå til en handelsmann kalt Eelfranz This er hans metode og han har en stor tråd om det på et annet forum jeg ville bare ta med det her fordi metoden er veldig enkel og så langt virker det veldig lønnsomt. Her er en oversikt over hva som medfører. Timeframe 4H eller 1H den originale Forfatterhandel 4H Jeg foretrekker 1H Par Et par du er komfortabel med. indikatorer Denne metoden bruker Heiken Ashi-lys TDI-stokker for konformasjon Jeg vil legge ved en malfil for MT4 for å forenkle ting. I tråd med denne metoden er det veldig enkelt det kan være brukt på en hvilken som helst tidsramme og med hvilket som helst par, men jeg føler påliteligheten ville være mye lavere på lavere tidsrammer. Hva vi leter etter først og fremst er et kryss av tdi-indikatoren Hvis den grønne linjen krysser opp gjennom den røde linjen, ser vi etter kjøp Hvis den grønne linjen krysse s ned gjennom den røde linjen vi ønsker å selge Merk også hvor tdi er Det er et mye bedre signal å selge hvis tdi kommer opp fra under 50 linjen og et mye bedre signal hvis tdi kommer ned fra over 50 line. Andre ting vi ser etter er Stokastikk Vi bruker bare Stok for bekreftelse Hvis de er oversold og peker opp enn det bekrefter kjøpet. Hvis de er overkjøpt og snu ned, bekrefter det selger. Tredje har vi 5ema på diagrammet, men Det er bare visuelt og egentlig ikke brukt. Selv om det er noen avanserte utganger som kan gjøres med det, og vi vil diskutere det senere. Jeg har også en indikator som heter BidAskBDv8 som jeg bruker for å se prisen på et øyeblikk. Sist redigert av johnnykanoo 05 -18-2011 på 09 15 AM. FX-menn Æresmedlem. Join Dato Jan 2007 Sted CT, USA Innlegg 2.085.It forekommer for meg Noen av dere kan ikke vite hvordan å legge til indikatorene og malfilen til mt4.What jeg gjør høyreklikk mt4-ikonet på skrivebordet mitt enn jeg velger åpen filplassering. noen o f du må kanskje gå til datamaskinen min og klikke på mt4 der for å se filene. da kan du enten dra og slippe eller du kan høyreklikke en fil og kopiere den og gå til riktig sted, høyreklikk og lim inn. indikatorer går inn i indikatorfilen Indikatorfilen er funnet ved å klikke på ekspertmappen Når du har klikket på ekspertmappen, kan du enten dra og slippe eller lime inn indikatorfilen direkte inn i indikatormappen. For malfilen kan du gjøre det samme dra og slipp eller kopi lime Filen kalles og den går inn i hovedmalmmappen du vil legge merke til at det er 2 malmapper i din mt4 det går ikke inn i malmappen som ligger under eksperter, det går i den andre Hvis du er forvirret enn sett det på begge steder. Okay, håper dette var nyttig. Alt du gjør er omstart mt4 og der du går. ditt diagram skal se slik ut. Sist redigert av johnnykanoo 05-18-2011 kl 09 29 AM. FX-Men Honorary Medlem. Join Dato Jan 2007 Sted CT, USA Innlegg 2.085.Jeg må bekjenne at jeg er ny på Heiken Ashi-lys selv om de har fascinert meg i årevis, jeg mistenker at mange av dere ikke har brukt HA-lys heller, så jeg har bestemt meg for å tilbringe litt tid og snakke om hva de er og hvordan de er used. First litt historie er Heiken Ashi oversatt som gjennomsnittlig bar og har eksistert i rundt 20 år. Det ble oppfunnet av japansk som en måte å filtrere ut støy og gi deg en bedre skildring av hvilken pris egentlig gjør. En japansk lysestake er dannet ved å bruke høy, lav, åpen og nær pris i løpet av en bestemt periode. HA-lyset beregnes litt annerledes. Åpningsprisen er midtpunktet for det forrige lyset og næringen er gjennomsnittet av prisen i den perioden og den høye og den lave er den samme som en lysestake. Jeg er en prishandler av natur og har alltid motstått indikatorer totalt, men virkeligheten er at en japansk lysestake er en indikator. Det fine med HA-lys er at du kan bruke pr Is handling analyse for dem å få en god ide om hvor prisen kan gå Pris handling for et HA diagram er litt annerledes, men det er noen likheter. For en en lang wick betyr avvisning av et nivå som vanlig lys Også wick viser høyt og lavt, så i tilfelle av en opptrinn er det ikke dårlig at det er vondt fordi de når nye nivåer, men vi ønsker ikke å se lange wicks på bunnen fordi det ville bety at prisen presser nedover. På samme måte i tilfelle av en nedtrengning vil ikke se store øvre wicks. When vi ser en lang wick opp og en lang wick ned med en liten kropp enn det betyr det samme som en doji og det er ubesluttsomhet i markedet. Små kropper er mindre signifikante enn større kropper . Her er en sammenfelling av det grunnleggende for å lese HA-lys. Trend intensitet Bullish Trend Price rising. Normal Bullish stearinlys. Strong Bullish lange stearinlys uten nedre wicks. Weak Bullish kortere stearinlys uten lavere wicks. Consolidation Series of små kropper med øvre og nedre wicks. Trend Intensity Bearish Trend Pris fallende. Normale Bearish stearinlys. Svært Bearish lange stearinlys uten øvre wicks. Weak Bearish kortere stearinlys uten øvre wicks. Consolidation Serie små kropper med øvre og nedre wicks. Because av den gjennomsnittlige naturen til HA når det er en sterk trend, er det veldig lett å se fordi en stor del av lysene vil være blå eller rød. I motsetning til vanlige lysestaker hvor lysene går tilbake i farge, kan HA s være blå eller rød gjennom hele bevegelsen. Du kan bruke støtte og motstand eller noen signifikante nivåer. Normal konsolideringer ser det samme ut som de fleste forskjellige mønstre vi vil se etter. Bruke HA-lys er en justering, men jeg føler at den har mange fordeler og sammen med en fornuftig handelsplan kan tilby oss en kant i markedet. Vel jeg håper dette var nyttig for dere gals. Sist redigert av johnnykanoo 05-18-2011 kl 03 07. Så jeg trodde jeg ville ta et øyeblikk og snakke om TD I indikator. TDI står for Traders Dynamic Index. Det viktigste aspektet av denne indikatoren er. Den grønne linjen er RSI over 50 bullish under 50 bearish. Den røde linjen er handelssignallinjen, og hvis jeg ikke tar feil, virker det som en slags bevegelse gjennomsnittlig. Når den grønne linjen er over den røde, betraktes den som bullish og når den grønne linjen er under den røde, er den bearish. Det er grunnleggende jist av det, jeg synes det er uhyggelig og et veldig kraftig verktøy. Jeg skjønte jeg ville kaste opp et diagram eller to jeg tok ikke handelen fordi jeg savnet det, men jeg tok UJ-en, og det virket veldig bra. UJ Jeg vet ikke hvorfor den gule vertikale linjen ikke viser seg. Men hvis du ser nøye ut, kan du se den gule på bunnen av diagrammet ved den siste tdi crossover. Do dere ser hvor kraftig denne metoden er Det er stort potensial her, og det beste er at du må vente på et lys nær å handle så det er ingen bevegelse etter at du får signalet som om noen av dere noen gang har prøvd å handle med en bevegelig avera ge crossover system eller en indikator som repaints enn du vet hvor frustrerende det er å handle bare for å få indikatoren flytte og nå er det ikke et gyldig signal Eller hvis du handlet ett av disse systemene og de så så bra ut når du ser tilbake diagrammer, men syntes aldri å trene ut når du handlet i sanntid. Disse kartene ser akkurat slik de gjorde da de skjedde, jeg vet sikkert fordi jeg handlet UJ, og etter at tdi-krysset fortsatte å bevege seg og bevege seg. Det er stort potensial i dette systemet håper jeg at noen som følger dette gjør massive mengder pips med meg. Sist redigert av johnnykanoo 05-18-2011 kl 03 52 PM. Winner Best Forex Trading System for June. Posted 6 år siden 6 48 AM 5 Juli 2011 Ingen kommentarer. God dag, medmennesker Det øyeblikket du har ventet på, er endelig kommet. Det er på tide å avsløre vinneren av Best Forex Trading System for juni måned. Drum roll please. The vinner av juni s Best Forex Trading System er. Big E Trading system. Big E Trading var i stand til å regjere øverste i en skredssjanse og motta en hel del 41 stemmer. Bue E Trading er et trend-følgende system som ble utviklet av en handelsmann som heter Eelfranz johnnykanoo, er den kule fyren han er, fant systemet veldig enkelt og enkelt og bestemte seg å dele det med samfunnet Siden da har systemet blitt ganske stort. BIG E Trading bruker tre indikatorer Heiken Ashi-lys, Traders Dynamic Index TDI og Stochastic Hvis du ikke har disse indikatorene i MT4-en din, må du ikke bekymre deg fordi johnnykanoo også vedlagt en malfil i posten hans. Så kult er det. Det ble opprinnelig laget for 4-timers tidsramme, men johnnykanoo foretrekker 1-diagrammer. Du kan bruke Forex trading systemet på hvilket som helst par du liker. For å lese mer om systemet og for å finne ut hvordan det fungerer, bare gå videre til Big E Trading-diskusjonstråden. Klag, johnnykanoo Du fortjener det. Dette er det Hellige Grailsystemet. Vel, det er det vi skal finne ut. Selvfølgelig søker vi etter Holy Grail doe sn t bare slutte her Vi må backtest resultatene og evaluere reglene i systemet selv i henhold til risikotoleranse og konsistens blant mange andre faktorer. Dessverre er jeg allerede ekstremt opptatt med å spionere på forex meglere på jakt etter innsiden fra reguleringsorganer og prøver å kjøre to konkurranser om gangen Ikke glem at jeg også kjører søket etter neste toppmodell, oops jeg mener Ukens handel regelmessig Hei, selv ninjaer trenger en pause. Jeg trenger litt hjelp med backtesting og evaluering av mekaniske handelssystemer, og jeg har allerede søkt hjelp av en brand-spankin ny blogger for å gjøre at Y alle bedre være klar til å gi ham en hyggelig varm velkomst snart. I mellomtiden kunne jeg også bruke din hjelp til å designe en fin æresmerke for vårt beste Forex Trading System og Trade of the Week-vinnere Disse handlende fortjener anerkjennelse for å gjøre et forsøk på å søke hva de lærte i School of Pipsology og bidra til forex-fellesskapet Bortsett fra å være fremhevet i vår Hall of Fame i forumene og i vårt månedlige nyhetsbrev, planlegger jeg også å sette dette merket på forsiden. Jeg vet at jeg vet at jeg ikke er helt begavet med kreative ferdigheter. Jeg mente, for å gråte høyt. Hvordan foreslår du at jeg forbedrer disse merkene Hvis navnet ditt skulle bli lagt på forsiden gjennom dette merket, hvordan skal det se ut Dette merket skal kobles til dine mekaniske handelssystemregler i forumet, så det er bedre å være like fantastisk . Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, og jeg vil være sikker på å gi deg et rop om jeg ender opp med å bruke ideene dine, så fortsett, legg inn dem i kommentarfeltet under. Du trenger ikke å være sjenert. Og hvis du savnet deg buss på denne måneden s Best Forex Trading System i Månedskonkurransen, vær så snill, juli-konkurransen begynner om noen dager. Pass på at du leser opp regler og regler før du sender inn din pip-vinnende oppføring, og se til Det at vennene dine, familie, ex-girlfriends, og selv dine naboer stemmer for din oppføring. Big Ben Strategy Trading System - Forex Strategier - Forex Resources - Forex Trading-frie forex trading signaler og FX Forecast.79 The Big Ben Strategi Trading System. BIG Ben er en valutaspesifik handelsstrategi designet for å fange den første retningsbestemt intradag-bevegelsen som ofte skjer innenfor første få timer etter Frankfurt-Londons markedsåpninger. som begynner klokken 1. ET. Strategien fungerer best med det britiske pund US dollar GBP USD denne valutakursen handler lett utenfor handelen i London, økningen i handel hver morgen i Storbritannia gir det en ekte markedsåpning, som strategien ser ut til å utnytte Figur 1 viser pund dollarhandel er nesten ikke-eksisterende i Asiatiske handelstimer Når London åpner, tegner pund Dollar for nesten en fjerdedel av alle forex trading Valutakurser med mer kontinuerlig , Vil 24-timers handel ha mindre åpenbarhet når de passerer gjennom de forskjellige pengesentrene. For eksempel dollar yen rate USD JPY, wh Jeg dominerer fore x aktivitet i asiatiske handelstider 78. prosent av volumet, står fortsatt for 17 prosent av handel i europeiske timer. Hvis du forklarer den spesifikke logikken bak metodikken, la oss se på hva som må skje for en handel å sette opp. Følgende regler gjelder for korte handler, men strategien kan reverseres for å handle på den lange siden. 1 Paret gjør et nytt utvalg lavt minst 25 pips en pip er valutakursen tilsvarende en tick eller minimumsprisutvikling under åpningsprisen etter den tidlige Frankfurt-London-handelen i GBP USD-kursen, begynner klokken ET ET.2 Paret vender deretter tilbake og handler 25 pips eller mer over åpningsprisen.3 Paret vender da igjen for å handle tilbake under intraday lavt etablert i trinn 1.4 Selg en breakout minst 7 pips under London low.5 Når du er fylt, plasser et innledende beskyttelsesstopp ikke mer enn 40 pips over inngangsprisen. 6 Etter at markedet beveger seg lavere med avstanden mellom inngangsprisen og de stopp, dekk halvparten av posisjonen og stryk et stopp på resten. Disse enkle reglene gir deg mulighet til å dra nytte av vanlig oppførsel som kan oppstå i pund dollar når Londons europeiske marked åpner. Som nevnt, har pund dollarkursen en tendens til å ha lavere handelsvolum utenfor europeiske London-handelstider fordi de fleste GBP-spotprissamarbeid er jobbet gjennom britiske og europeiske forhandlere Dette gir det europeiske britiske interbankforetaket enorm innsikt i valutaparets faktiske leverandørbildebilde. Big Ben-handelen setter opp når interbankforhandlere bruker. det intelligens for å utløse stopp på begge sider av markedet, noe som resulterer i nye intradag høyder og lavt nivåer. Når disse ordrene er fjernet fra bøkene, er markedet grunnlagt for sin første virkelige retningsbevegelse av dagen, noe som strategien er laget for å fange . Logikken bak denne handelen bør være kjent for S Pfutures-forhandlere, da det ligner mange åpningsintervall-breakout-strategier. Brukt til å kapitalisere på den første virkelige trenden dagen etter at aksjemarkedet åpner i New York. Figur 2 viser en prototypisk Big Ben-handel på et fem-minutters diagram. Den første vertikale linjen markerer midnatt ET Den andre vertikale linjen angir Frankfurt åpen og den tredje linjen viser når Londons spillere begynner å komme inn på markedet Da Frankfurt-markedet åpnet, flyttet pund dollar først, og tok ut noen nærliggende salgsstopp. Innen 15 minutter i London kom inn på bildet, men markedet vendte seg om til oppsiden. Paret var nå fri til gjør den første virkelige retningsbestemte dagen, og den falt 90 pips før kjøpere gikk inn i Figur 3 illustrerer en variant av Big Ben-strategien som ofte opptrer når det er et unormalt bredt åpningsområde. I dette tilfellet handlet pundet opp 26 pips etter at London åpnet til 1 8583, etablerte toppen av sitt utvalg. Det kom da under press og solgte 65 pips for å lage en lav på 1 8518 horisontal linje. Neste, valutaen handlet opp 50.pips før re verserer og faller under det tidligere lavet. I dette tilfellet kan en næringsdrivende fortsatt rettferdiggjøre å legge inn en stilling, siden de grunnleggende prinsippene bak handelen fortsatt var tilstede. Big Ben valutahandelsstrategi tillater deg å begrense innledende risiko og fange gode trekk tidlig i London trading-sesongen Produktet av mange år med å se på valutamarkedene, er tilnærmingen basert på driften av det globale forexmarkedet og forsøker å utnytte sin struktur.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Trading Mesterskapet Login

Mediasponsor for Automated Trading Championship 2011 Forex-TSD eller Forex Trading System Developers er et av de største Forex-foraene som kontinuerlig har fått anerkjennelse som en av TOPEN TEN MEST INFLUENTIAL FOREX SITES over hele verden. Forex-TSD er et av topprangerte forumsider i Forex markedet, med nær 1,6 millioner sidevisninger per måned. Vi har mer enn 200.000 registrerte Forex-forhandlere fra forskjellige nivåer som deler verdifulle innsikt og handelsstrategier gjennom deres foruminnlegg og blogger. 200.000 medlemmer og voksende Mer enn 1,6 millioner sidevisninger per måned Over 248.000 unike besøkende per måned Gjennomsnittlig gjennomsnittlig nær 8000 besøkende per dag Forumet ble opprettet i 2005. Forexverktøy delt av moderatorer og medlemmer kan lastes ned gratis fra nettstedet. Forex-TSD-siden ble opprettet for å støtte nye og eksakte Forex-forhandlere som har behov for de beste ressursene som for eksempel indikatorer, handelsstrategier, handelsverktøy og annen viktig in

Best Ikke Oppdatering Forex Indikator For Dag Trading

Hei alle forexhandlere, jeg heter Martins Osodi, jeg bor i Lagos, jeg har vært trading forex i mange år nå, og jeg har mistet noe mindre enn 20.000 i Forex, bare nylig jeg kodet en indikator, bare lev handel i omtrent en måned , fant jeg ut at indikatoren er nesten 99 5 handelsnøyaktighet, det er bare en enkel kjøper selgerpilindikator som gir stoppfall og tar overskuddspunkt, denne indikatoren gjenspeiler ikke eller replot, kodet fra ca 157 kraftige indikatorer, skal jeg Selg denne indikatoren for bare 5000 Naira for seriøse tenkende handelsmenn bare for å hjelpe dem med å tjene fortjeneste fra forex og binær, kan du kontakte meg på 08034265644 eller via e-posten, bestiller vi en avtale for å møte en på en mens jeg viser deg indikatoren lever før betaler kontant, takk jeg lover en umiddelbar tilbakebetaling hvis du oppdager ellers som skrevet av meg, vil dine forex og binære alternativer lev aldri forbli det samme etter møtet med denne enkle, men kraftige indikatoren Takk nairaland. P

Binære Options Megler Svarteliste

Binary Options Brokers Blacklist Binary options meglere hjelper investorer i å lage transaksjoner for salg og kjøp av eiendeler i bytte da det er de spesielle underartene av alle alternativene. Det unike ved instrumentet er at på fast tid kan kjøpet oppnås i fremtiden eller i dag på bekostning av binære alternativer. Det er noen meglere som ikke har oppfylt sitt ansvar overfor handelsmennene. Vi har laget binære alternativer svarteliste for de compamies. Populære modeller av svindel Hver standard binær opsjonsmegler skjuler med sin bedrageriske ordning, hvis brukeren får vite om det, men kan ikke gjøre noe som helst, men kan allokere med mulige varianter som: Forespørsel om tilbaketrekking er blokkert, er brukerfondet blokkert som det er Det beste arbeidssystemet som handelsmannen er ikke klar over selv på slutten at han allerede har mistet innskuddet. Arbeid med falske sitater direkte, megleren kan ikke forstyrre teknisk, og så er det mulig at strømmen av markedsinformasjon omkonfigur